Forum Forum LOST Strona Główna
Forum Forum LOST Strona Główna -> REGULAMIN!! -> Regulamin!!
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Regulamin!!
PostWysłany: Nie 21:14, 26 Lis 2006
Jack
Administrator

 
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wejherowo




Witaj na forum Lost - Zagubieni!

Przebywając tu musisz przestrzegać kilku zasad. Oto one:

I Regulamin

1. Każdy użytkownik rejestrujący się na forum, jest zobowiązany do zapoznania się i przestrzegania regulaminu.

2. Regulamin dotyczy każdego użytkownika.

3. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto, w przeciwnym wypadku może otrzymać potocznego Bana (patrz punkt VII Konta)!

4. Zmiany w regulaminie będą opublikowane odpowiednio wcześniej.

II Niedozwolone treści

1. Na forum niedozwolone jest umieszczanie treści:
- pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii, innych obscenicznych lub przeznaczonych do oglądu tylko przez osoby pełnoletnie;
- brutalnych, ukazujących przemoc;
- wulgarnych lub obrażających użytkowników forum lub inne osoby (np. osoby publiczne);
- wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów dyskryminacji;
- ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm);
- łamiących prawo (np. prawa autorskie, prawo o ochronie danych osobowych), propagujących łamanie prawa (np. piractwo komputerowe, hacking, cracking itp.);
- zawierających jawne reklamy (produktów, usług, a także serwisu/forum o tematyce serialu LOST) przynoszące komuś zyski, zarówno w formie ogłoszeń, jak i ofert handlowych - wymiana, sprzedaż, kupno, (w niektórych przypadkach reklamy nie przynoszące zysków również są niedozwolone), bez zgody Administratorów;
- propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające;
- innych kontrowersyjnych, naruszających zasady współżycia społecznego, uznanych powszechnie za naganne moralnie lub społecznie niewłaściwe.

2. Zabrania się podawania linków prowadzących do serwerów zawierających wirusy trojany itp. (chyba, że umieszczone są w celu edukacyjnym i z zaznaczeniem niebezpieczeństwa).

3. Osoby zarządzające forum nie są odpowiedzialne za treści umieszczane przez innych użytkowników.

III Dyskusja

1. Zakładanie tematów
Zakładając nowy temat użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania poniższych reguł:
- tematy należy zakładać w odpowiednim dziale, do tego przeznaczonym;
- zabrania się zakładania tematu jeżeli taki już istnieje lub podobny rozwiązujący problem;
- zabrania się zakładania kilku tematów o identycznej traści w jednym lub w kilku działach forum

2. Pisanie postów
Pisząc posty użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania poniższych reguł:
- posty nie mogą mieć niedozwolonych treści;
- przy pisaniu odpowiedzi nie należy zbaczać z tematu (off-topic);
- sprawy prywatne należy rozwiązywać poprzez PW;
- zabronione jest spamowanie (pisanie postu jednego pod drugim). W celu dopowiedzenia czegoś, należy użyć funkcji "edytuj";
- dopuszczenie się 4 błędów ortograficznych w jednej wypowiedzi, 10 dziennie lub notorycznie powtarzanie tych samych błędów skutkuje ostrzeżeniem o wartości 1;
- w postach nie należy umieszczać grafiki o dużej objętości i rozmiarze (wys x szer);
- administratorzy oraz moderatorzy nie odpowiadają za treści zamieszczane przez użytkowników;
- decyzje administratorów/administratorów juniorów/moderatorów są ostateczne i niepodważalne

IV Avatary

- maksymalne rozmiary avataru to: 150x120pix (wys x szer);
- maksymalna objętość grafiki to 19KB;
- nie należy umieszczeć niedozwolonych treści;

V Podpisy

- mogą zawierać maksymalnie jeden obrazek;
- maksymalny rozmiar obrazka to: 50x400 (wys x szer);
- maksymalny rozmiar obrazka to 29KB
- w przypadku teksty należy ograniczyć ilość linijek, nie używać dużej czcionki;
- zabrania się umieszczania treści niedozwolonych;

VI Nicki

- nicki nie mogą zawierać niedozwolonych treści;
- nie mogą zawierać floodu (np. jaaaaaaa);

VII Konta

- zabrania sie uzywania nazw wulgarnych i obrazliwych w nazwie konta
- zabrania sie posiadania 2 lub wiecej kont jednocześnie (tzw. multikonta) jesli osoba została zbanowana i załozy nowe konto otrzyma na każdym z kont ostrzezenie wartosci 6 co jest równoznaczne z nie możliwościa wejscia na forum.
- Administratorzy zastrzegają sobie prawo do ingerencji w dane na koncie użytkownika jeśli te w jakiś sposób naruszają regulamin lub netykietę. Informacja o edycji danych nie musi zostać podawana użytkownikowi.

VIII ShoutBox
- ShoutBox jest traktowany tak samo jak dział O wszystkim i o niczym.
___________________________________________________________________________

Mam nadzieję, że będziecie przestrzegać regulaminu. Pozdro!
p.s. w razie wątpliwości chętnie pomogę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Forum Forum LOST Strona Główna -> REGULAMIN!! -> Regulamin!!
 
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

  
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group

Regulamin

Design by: Infected-FX